polskie centrum bizarro

„Prawy, lewy, złamany” czyli gratis od autora

In Akcje Literackie, Książka, Różne, różniste on Wrzesień 21, 2012 at 6:22 pm

Drodzy miłośnicy literackich dziwactw, oto przed Wami okazja, jakie nie trafiają się codziennie! Ledwie jedno kliknięcie dzieli Was od tego, by dostać za darmo debiutancką powieść Dawida Kaina „Prawy, lewy, złamany” – w nowym, poprawionym, e-bookowym wydaniu i z nową okładką.

Miłośnicy prozy dziwacznej i niepokojącej mogą pobrać książkę albo z portalu Wydaje.pl, albo klikając na jeden z poniższych linków. I tu, i tam dostępne są trzy najpopularniejsze formaty, czyli:

PDF

Epub

Mobi

Ściągajcie, udostępniajcie i radujcie się! A jeśli przed lekturą chcecie wiedzieć, o co w ogóle chodzi, rzućcie okiem na opis powieści i fragmenty jej recenzji:

Młodzi mieszkańcy jednego z krakowskich osiedli dowiadują się, że ktoś filmuje ich bez ich zgody i wiedzy, z poszczególnych ujęć montując sceny, które budzą przerażenie i niesmak. Kim jest tajemniczy „reżyser” i w jakim celu przenosi na taśmę swe koszmarne wizje? Dlaczego w żadnym mieszkaniu nie można znaleźć kamer ani mikrofonów? Co wspólnego mają schizofreniczne omamy zafascynowanego grami komputerowymi i miękkimi dragami nastolatka, z undergroundowymi filmami mającymi druzgocący wpływ na psychikę widza? I czemu spotykani przez bohaterów ludzie wyglądają, jakby w ostatnich dniach postarzeli się o wiele lat? Odpowiedź na wszystkie te pytania kryje się w trzech słowach: prawy, lewy, złamany.

Tak naprawdę Prawy, lewy, złamany to (…) nie tylko krytyka mediów, co ponury i brutalny dramat o Apokalipsie. Z tym, że Apokalipsa u Kaina nie wstrząsa od razu całym światem – każdy przeżywa ją po swojemu, w samotności i w odpowiednim czasie.

Bartłomiej Paszylk, autor m.in. Leksykonu filmowego horroru (Latarnik 2006) i Książek zakazanych (PWN 2009).

Świat Kaina to z jednej strony szare, wyblakłe, wyssane z życia blokowisko uzależnione od telenoweli, z drugiej to świat Orwella, Kafki i Schulza.

Katarzyna Bereta, Internetowe Imperium Książki

Styl, jakim operuje Kain, wbija w ziemię i każe tam pozostać do odwołania.

Bartosz ‚Zicocu’ Szczyżański, Poltergeist

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: